Dobry i sprawnie działający serwis to podstawa każdej prężnie działającej firmy. Od 25 lat oferujemy naszym klientom szybką i fachową pomoc w zakresie napraw, przeglądów i obsługi gwarancyjnej. Posiadamy wykwalifikowany personel biorący udział w regularnie przeprowadzanych szkoleniach, a wszystko po to, aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość świadczonych usług. Posiadamy autoryzację takich firm jak: AURORA, DAFO, DEROVIS, FISCHER PANDA, FOGTEC, HÜBNER, LUMINATOR (LAWO, Mobitec), ROSHO, TM, VALEO oraz VENTURA Door Systems. Dysponujemy również częściami zamiennymi tych firm.
Serwis i reklamacje
O serwisie
Serwis Firmy El-Cab posiada grupę wykwalifikowanych pracowników świadczących usługi w zakresie montażu, a także przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych zapewniając długotrwałą i bezawaryjną pracę urządzeń. To zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia, certyfikaty, długoletnie doświadczenie w montażu, obsłudze, naprawach oraz pomiarach parametrów urządzeń oraz systemów przez nas oferowanych. Świadczymy fachową pomoc i doradztwo techniczne.
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 (61) 8118 625 i adresem mailowym: [email protected].
Oferta
Rozpoczynając współpracę z naszą firmą zyskujesz pewność otrzymania szybkiego i skutecznego wsparcia z rąk kompetentnych specjalistów.
Nasz serwis oferuje szeroką gamę usług naprawczych i montażowych w autobusach, pojazdach szynowych i specjalnych. Obejmują one:
- układy klimatyzacji i ogrzewania firmy VALEO
- systemy informacji pasażerskiej i monitoringu firmy LUMINATOR (LAWO, Mobitec)
- systemy monitoringu firm DEROVIS oraz ROSHO
- systemy audio-video firmy BOSCH
- podgrzewacze wody i kuchenki firmy TM
- rampy inwalidy, przeguby i przejścia międzywagonowe firmy HÜBNER
- toalety firmy TM
- systemy przeciwpożarowe firmy DAFO i FOGTEC
- generatory prądotwórcze firmy FISCHER PANDA.
PRZEGLĄDY:
- układów klimatyzacji
- systemów gaszenia pożaru w komorze silnika
- systemów monitoringu
- generatorów prądotwórczych.
Stacje serwisowe
Aby zoptymalizować działania i zasięg naszego serwisu współpracujemy z kilkoma stacjami serwisowymi na terenie całej Polski.
Bus Service Center Sp. z o.o.
http://www.busservicecenter.pl/p,s,kontakt.htmlMonitoring, klimatyzacje, agregaty prądotwórcze.
Flis-Waszkiewicz S.C.
http://www.f-w.com.pl/Monitoring, klimatyzacje, systemy informacji pasażerskiej.
Jeśli chodzi o produkty firmy FISCHER PANDA (generatory prądotwórcze) współpracujemy z poniższymi stacjami serwisowymi:
Bus Service Center Sp. z o.o.
ul. Pionierów 844-117 Gliwice
tel.: +48 32 279 25 85
fax.: +48 32 331 04 20
kom.: +48 664 15 27 14
Osoba kontaktowa: Adam Cegłowski
[email protected]
FRIGIPOL Oddział Gdańsk Sp. z o.o.
ul.Śnieżna 180-536 Gdańsk
tel.: +48 58 343 70 58
fax.: +48 58 343 76 15
kom.: +48 606 774 519
Osoba kontaktowa: Tadeusz Wilewski
[email protected]
OMNI MOTO Sp. z o.o.
ul. Nowodworska 3059-220 Legnica
tel.: +48 76 850 62 51
fax.: +48 76 850 62 51
kom.: +48 694 486 626
24H - pogotowie serwisowe: +48 660 232 039
Osoba kontaktowa: Andrzej Kot
[email protected]
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY Zygmunt Żarna
ul. Tracka 510-346 Olsztyn
tel.: +48 89 532 13 28
fax.: +48 89 532 13 26
[email protected]
ZESZUTA Sp. z o.o.
ul. Garbarska 7926-600 Radom
tel.: +48 48 360 87 75
fax.: +48 48 360 87 47
[email protected]
Klienci referencyjni
Firma El-Cab od wielu lat cieszy się zaufaniem i uznaniem swoich Klientów. Możemy pochwalić się udanymi realizacjami serwisowymi w wielu firmach zarówno branży autobusowej, jak i kolejowej.
Poniżej lista naszych topowych Klientów, którzy od wielu lat są z nami.
Reklamacje
REGULAMIN PRZYJĘCIA TOWARU DO SERWISU
Informujemy Szanownych Klientów, że każde przysyłane do serwisu urządzenie musi posiadać wypełnione i załączone zgłoszenie na formularzu RMA.
Formularz RMA
Kompletne zgłoszenie powinno być wysłane drogą elektroniczną na adres mailowy [email protected] oraz dołączone do wysyłanego towaru.
- firma El-Cab zastrzega sobie prawo do wstrzymania czynności reklamacyjnych/serwisowych przy urządzeniu do czasu uzupełnienia przez klienta brakującego formularza oraz informacji w nim zawartych
- na wykonaną usługę płatną udziela się trzy miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczy się od daty wystawienia faktury. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wykonanych czynności naprawczych
- urządzenie zgłoszone do naprawy gwarancyjnej, w którym stwierdzi się czynniki wykluczające gwarancję, spowoduje obciążenie klienta kosztami administracyjnymi w wysokości 450,00PLN netto
- w przypadku odbiorów osobistych, sprzęt wydaje się po wykonaniu usługi, za zwrotem pokwitowania, bez sprawdzania tożsamości odbierającego.
Firma El-Cab nie pokrywa kosztów odbioru przesyłek chyba że umowa stanowi inaczej.
KONTAKT: E-mail: [email protected], tel. +48 (61) 8118 625.
Załączniki
El-Cab Sp. z o.o.
ul. Obornicka 37, Bolechowo-Osiedle
62-005 Owińska
Polska
Sekretariat: +48 61 8118 600
Biuro Serwisu: +48 61 8118 625
Kierownik Serwisu - Tomasz Andrucewicz: +48 61 8118 650
Pogotowie serwisowe 24h - +48 694 481 659
e-mail: [email protected]